Nagy a zaj és ez által a küzdelem, hogy a pörgő világunkban eredményesen hívjuk fel magunkra a figyelmet a social media felületeken. A profi tartalom elengedhetetlenné vált az utóbbi években. Hoztam neked 3 elgondolkodtató érvet, amik új megvilágításba helyezik az egyedi szalagok létjogosultságát, legyen szó a weboldaldon, social oldalaidon lévő képekről és videókról, érdemes átgondolnod őket, mert bizony ez mind a márkastratégiád részét képezik.
A blog végén elárulom az egyik virágkötő visszajelzését neked is, hogy mit mondtak neki az egyedi, saját logós szalagjairól a vevői!
A 3 érvem a márkád számára:
Elegancia és harmónia
Költséghatékony terjedés
Célközönség meghatározása
Természetesen ki is fejtem neked ezeket az érveket, görgess tovább!
Elegancia és harmónia
A márkád megjelenésének mindig érdemes a 3 fő értékedet tükröznie, azokat amiket szeretnéd ha érezne veled kapcsolatban a célközönséged. Erre való a logód, a fő színeid és betűtípusaid és a küldetésed meghatározása is. Ezért érdemes a csomagolásodat, így a szalagokat is a márkádhoz igazítanod. Ezzel az egységes megjelenéssel teremtessz harmóniát és adsz eleganciát a márkádnak, ami által felismerhető és megjegyezhető is leszel. Ezekről én Pálfi Évitől tanultam a legtöbbet, ő álmodta meg a brandem színeit is, hogy könnyebben tudjunk kapcsolódni egymással. Évit a B2W, azaz Business to Woman, kapcsán ismerhetitek, és később szeretném őt nektek jobban is bemutatni, mert sokat köszönhetek neki!
Költséghatékony terjedés
Biztosan láttál már bontogatós (haul) videót. Szereted őket nézegetni? Akkor érted, miért érdemes egyedi szalaggal feldobnod a csomagodat. A legjobban terjedő videók közt vannak ezek a csomagbontogató videók, így ha esetleg nem jelölnek meg, vagy csak egy egyszerű kép készül a termékedről, akkor is látható a márkád neve a nélkül, hogy ezért külön fizetned kellene. Plusz, ami a legjobb benne, kevésbé tudják másolni, esetleg ellopni a képeidet, tehát védettebb vagy.
Célközönség meghatározása
Az egységes, harmonikus megjelenés kiemel a tömegből és azt az érzést adja, hogy a márkád egy magasabb, profibb szinten van. Így a kevésbé igényes közönség valószínű el fog kerülni és azok fognak hozzád fordulni, akik értékelik a szakmaiságodat, az általad képviselt minőséget, a profizmusodat, a szenvedélyedet és az általad képviselt értékeket, és ezt mind hajlandók is megfizetni. Tehát magától szelektálódik a vevőköröd, mint egy extra szűrő, úgy működik.
Egyszerűen használhatóak erre az egyedi feliratos/logós szalagjaink, melyekhez logikus érveket igyekeztem összegyűjteni neked, amire szerintem minden tudatos márkaépítőnek érdemes gondolni, ha valóban szeretne kitűnni a konkurenciái közül.
Képzeld, kaptam már olyan visszajelzést az egyik ismert virágkötőtől, hogy a vevői egyszerűen kérik, hogy a logós szalaggal kösse meg a csokrokat, boxokat, amiket rendeltek, mert szeretik az alkotásait és rajonganak azért, amit csinál és képvisel. Szerintem is ennyire egyszerű és igazán következetesen, szinte gondolkodás nélkül tudunk tenni azért, hogy ismertebbek és elismertebbek legyünk a szakmánkon belül.
Ha van kedved, írd meg nekem, hogy milyen visszajelzést kaptál már vevőidtől az egyedi szalagjaiddal kapcsolatban. Szívesen olvasom és osztom meg a tapasztalataitokat más vállalkozókkal is, hogy ötletet merítsenek belőle. Sőt, ha írsz nekem a szalagos tapasztalatoddal kapcsolatban, akkor biztosan megleplek valamilyen kedvezménnyel a következő rendelésedben!
Bízom benne, hogy sikerült új megközelítést adnom neked ezzel a 3 érvvel és melletted lehetek a márkakommunikációd szintlépésében!
Egy korábbi blog cikkben összeszedtem azt a 7 lépést, ami alapján Te is meg tudod tervezni a saját egyedi szalagod. Ok, annyit elárulok, hogy sokat segítünk benne, neked elég megírni az elképzelésedet. :)