Szalagoslány

9 leggyakoribb tévhit textil termékbe varrható címke rendeléssel kapcsolatban

9 leggyakoribb tévhit textil termékbe varrható címke rendeléssel kapcsolatban

blog2_boritokep_textil_termekbe_varrhato_cimke.png

 

Az elmúlt 10 év szakmai tapasztalatom alapján összeállítottam a leggyakoribb tévhiteket a textiltermékbe varrható címkék rendelésével kapcsolatban, amikkel a megrendelések és üzenetváltások során visszatérően találkozunk. Sokan gondoljátok azt, hogy elegendő például, ha a papírcímkén, vagy a webshopban minden információt megadtok például az adott ruháról. Azonban ez nem feltétlenül elég.
Persze, ennek az ellenkezője is igaz lehet, hogy túlcímkézel, pedig egy logós címke pont elegendő lenne. Sőt, előfordul olyan eset egy textilterméknél, amikor valóban nem kell bele címke.

Elhoztam a leggyakoribb tévhiteket és hogy miért érdemes átgondolnod a címkézést.

Minden digitális grafika használható bevarrható címkére is

Ez részben igaz csak. A címkék nyomtatása nem egyezik meg a papírra történő nyomtatással. Leginkább azért, mert más a két technológia, ami az anyagok különbözőségéből adódik. Ez pedig azt is eredményezi, hogy más-más gépeket használunk hozzá. Hogy ezt bonyolítsam, a textil termékbe varrható címkéket is más-más gépeken nyomtatjuk, az alapanyag függvényében.

Ebből következik, hogy bizony egy papír nyomtatáshoz jó kép formátum a címkékhez már nem jó. Ezt nekünk vektorizálni kell, ezért fontos, hogy nagy felbontású képet küldj nekünk.

Csak 1.000 db-tól lehet bármilyen bevarrható címkét rendelni

Nem igaz, mert akár 100 db is rendelhető, még a szövött kivitelből is, a matricákból és a papír címkéből is. Annyi csak a különbség, hogy kevesebb a lehetőség a kisebb mennyiség miatt, pl.: a matricák esetében csak 1 színnel tudunk nyomtatni. Illetve az egységár magasabb, hiszen a tervezés és a gyártás során több munkafolyamat is pont ugyanannyi idő, mintha 1.000 db vagy még nagyobb mennyiég készülne.

Kézműveseknek nem kell címkét varrni a textiltermékeikbe

Szinte minden textil termékbe kell bevarrható címke. Ez nem csak a fogyasztóvédelmi előírások miatt fontos, hanem a vevői bizalmat is erősíti a márkád felé. Van egy Címkézési Checklist című E-bookom, amiben összegyűjtöttem azokat a textil termékeket, amibe nem kell címke. Nézd meg, hogy érvényes-e rád is?

Elég angolul és/vagy rövidítve kiírni az anyagok nevét

Ha itthon is forgalomba kerül a terméked, akkor magyarul is fel kell tüntetned az anyagok nevét. Rövidíteni sose szabad, semmilyen nyelven.

A webshopon fent van minden információ, ezért nem kell bevarrható címke

Téves, mert bizony ekkor is kell címkét bevarrni a textil termékek zömébe.

Van papírcímkém, azon minden szerepel, az elég

A minimális információ a bevarrt címkén is kell szerepeljen. Az E-bookomban ez is benne van, nézd meg őket.

Csak hobbiból varrok/kezdő vagyok, nekem nem kell címke

Nem csak azért érdemes címkét tenni a textil termékedbe, hogy fogyasztóvédelmileg rendben legyél, hanem hogy idővel akár fejlődni tudj, és komolyabban vedd a vállalkozásod. Egy címkével, amin a neved/logód szerepel, könnyebben rád találnak, emlékeznek rád. Ezzel emlékezetesebb maradsz a vevőid számára is, ezért vétek kihagyni.

Úgyis kivágják

Az újrahasznosítás és továbbadás virágkorát éljük, egy esztétikus, jó méretű és jó helyre varrt címkét már egyre kevesebben vágnak ki. Hiszen ez így sokkal hasznosabb információkat tartalmaz a következő tulajdonosa számára is. Pont ebből a megfontolásból ajánlok szívesebben szövött méretjelzőt is.

Tudunk árat adni csak a logó alapján

Egy látványterv elengedhetetlen a textiltermékbe varrható címke rendeléséhez. Így megvan a címke mérete, kivitele és színei, valamint az anyaga. Ezen kívül fontos tényező a darabszám, mert az egységár a darabszám növekedésével csökken. Az E-bookomban erre is szántam 3 oldalt, hogy gördülékeny legyen az ajánlatkérés és így könnyen értsük egymást.

Ezt a sort lehetne még folytatni, de most csak a valóban leggyakrabban előfordulókat gyűjtöttük össze és ezekre igyekeztünk választ adni neked.

Ha egyszer ráérzel miért jobb a márkád és a vevőid számára is, hogy egy hatékony címke van a textiltermékedben, akkor onnantól kezdve ragaszkodni fogsz hozzá. A vevőid bizalmát így tudod elérni és megtartani. Pontosabban, ez is egy elengedhetetlen eszköz hozzá.

Várunk szeretettel, hogy közösen tervezzük meg veled az első textiltermékbe varrható címkédet. Ha belepillantanál a mindennapjainkba, akkor várunk Instagram oldalunkon.

Ölellek,

Nóri, a Szalagoslány

fooldal.png
Szólj hozzá! kézműves címke designer szalag kreativitás dekoráció csomagolás arculat textilipar ruhacímke női vállalkozás énmárka fenntartható divat sikeres nők divatipar ruhamárka slow fashion kézműves táska egyedi matrica szatén szalag feliratos szalag szalagoslány lévay nóra logós szalag kézműves alkotó bevarrható címke ruhába való címke nyomott címke szövött címke címke nyomtatás online arculat offline arculat egyed címke szövött méretjelző címke méretjelző címke ruha címke ruha címke gyártás papír címke Tovább
9 leggyakoribb tévhit textil termékbe varrható címke rendeléssel kapcsolatban Tovább
Facebook Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Milyen alapanyaga lehet a bevarrható ruhacímkének? Milyen alapanyaga lehet a bevarrható ruhacímkének?
  • Az egyedi csomagolás szerepe a márkaépítésben Az egyedi csomagolás szerepe a márkaépítésben
  • Mi a különbség a papír címke és a bevarrható címke tartalma között? Mi a különbség a papír címke és a bevarrható címke tartalma között?
  • 29 kihagyhatatlan lépés, amit vállalkozás indításkor feltétlen gondolj át - vállalkozásindítási checklist 29 kihagyhatatlan lépés, amit vállalkozás indításkor feltétlen gondolj át - vállalkozásindítási checklist
  • 2024 olyan lett, mint számítottam? 2024 olyan lett, mint számítottam?

A bejegyzés trackback címe:

https://szalagoslany.blog.hu/api/trackback/id/tr9818862304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Instagram

Szalagoslány

Tudatos márkaépítőknek készítünk egyedileg nyomtatott szatén szalagokat és textil termékekbe varrható címkéket, hogy kitűnjenek a tömegből és rajongókat szerezzenek brandjük számára. Márkádra szabott szalagok a Szalagoslánytól

Keresés

Friss topikok

Címkék

alkalmazottból vállalkozó (12) arculat (11) az öröm illata (1) beszéd és szöveg (1) bevarrható címke (21) címke (20) címke nyomtatás (18) csomagolás (24) dekoráció (12) designer (16) designer ruha (13) divatipar (10) egyedi matrica (10) egyedi póló (1) egyedi szalag (22) egyed címke (17) énmárka (34) esküvő (3) esküvő dekor (1) etikus divat (4) fashion revolution (5) fashion revolution hungary (5) feliratos póló (1) feliratos szalag (19) fenntartható divat (5) helyesírás (1) hímzett póló (1) illatok (1) kézműves (14) kézműves alkotó (14) kézműves táska (12) kis kifli (1) kreativitás (18) lévay nóra (35) logós szalag (22) márkádra szabott szalagok (29) márkaépítés (29) masni szeretettel (26) matrica (3) matrica gyártás (6) matrica nyomtatás (6) méretjelző címke (9) mood board (1) netta wear (1) névreszóló (8) névtábla (3) női vállalkozás (35) nyomott címke (10) offline arculat (15) online arculat (12) öröm (1) papír címke (3) pölz klaudia (5) rendezvény (4) ruhába való címke (16) ruhacímke (21) ruhamárka (16) ruha címke (13) ruha címke gyártás (12) selyemszalag (2) sikeres nők (31) slow fashion (4) szalag (4) szalagoslány (27) szalag bolt (7) szalag gyártás (13) szalag nyomatatás szalag bolt (3) szalag nyomtatás (14) szallag (7) szatén szalag (16) széman e rózsa (1) szövött címke (14) szövött méretjelző címke (12) textilipar (4) tudatos vásárlás (2) vállalkozás indítási checklist (1) varju ildiko (1) vendég cikk (2) vendég író (3) virágbolt marketing (5) virágcsokor (2) virágüzlet (4) virgábolt (4) webdesign (3) zerowaste (2) Címkefelhő

Blogajánló

Modern üzenetek klasszikus szerzők segítségével! Így fogalmazd meg üzeneted hatékonyan! A közösségi média világában nem egyszerű megragadni a felhasználók figyelmét. Ehhez nemcsak megkapó vizuális tartalomra van szükség, de megfelelő szövegezésre is. Ahhoz, hogy valakiből jó szövegíró váljon, néha egészen az alapokig kell visszanyúlni. Ezúttal az időben messzire utazunk, egészen az… kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2025 május (2)
  • 2025 április (2)
  • 2025 március (3)
  • 2025 február (7)
  • 2025 január (1)
  • 2024 december (6)
  • 2024 november (3)
  • 2024 október (3)
  • 2024 szeptember (4)
  • 2024 augusztus (4)
  • 2024 július (5)
  • Tovább...

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Masni szeretettel
süti beállítások módosítása
Dashboard